Bu yaxınlarda Tesla elektrikli avtomobil sahibləri tərəfindən bir nasazlıq kəşf edildi. Ona görə də, ABŞ-da yerləşən Burger King öz reklam kampaniyasında bu barədə işləməyə qərar verdi. Məlum olub ki, işıqforlarda və “Dayan” nişanlarında nəzarət funksiyası olan avtopilot proqramını yenilədikdən sonra, avtomobil Burger King işarələrini dayanma işarələri ilə qarışdıra bilər.
İşıqfor və “Dayan” işarəsinin nəzarəti hələki, hazır vəziyyətin mərhələsindədir.
Burger King bundan yararlanaraq Tesla Model 3 sahiblərini sosial şəbəkələrdə belə bir nasazlığın olduğunu təsdiqləyən foto və videolar yayımlamağa təklif etdi. Bunun əvəzinə, nəşrin hər bir müəllifi pulsuz sürətli qidalanma üçün kod əldə edəcək. Sürətli qida şəbəkəsi üçün başlıqlar nəşrə buraxıldı: “Ağıllı avtomobillər sürətli qidalanmaya tələsmək üçün kifayət qədər ağıllıdır” və “Süni intellekt nə istədiyiniz bilir”.
Təşkilat, ancaq bir gün davam etdi. Ən yaxşı tvit 1 milyondan çox baxış qazandı.
Burger King-ə qarşı artıq bir çox sürücülər tərəfindən şikayətlər yarandı. Şirkət, avtomobillərin ləngiməsi səbəbi ilə yolda təhlükəyə səbəb olan anı qeyd etmək üçün sürücülərdən əllərini sükandan götürməyi istəməklə ittiham edildi.
İnsansız nəqliyyat vasitələrinin istehsalçıları özləri də etiraf edirlər ki, 2021-ci ilə qədər tamamlanması planlaşdırılan tam müstəqil nəqliyyat vasitələrinin inkişafı asan məsələ deyildi. Onların fikrincə, müstəqil nəqliyyatlar həmişə müəyyən məhdudiyyətlər altında işləyəcək.
ABŞ-da Yol Təhlükəsizliyi Sığortası İnstitutunun (IIHS) apardığı tədqiqat göstərdi ki, yollarda avtopilot avtomobillərinin olması ölkədə baş verən yol qəzalarının yalnız üçdə birinin qarşısını ala bilər. Qəzaların üçdə ikisi avtopilotun insan sürücülərindən daha yaxşı idarə edə bilmədiyi üçün yaranan səhvlərdən qaynaqlanır.